ثقافة وفنوندابا tv

بالفيديو عادل إمام أنا في عزبتي أقرأ خبر وفاتي

قال الفنان عادل إمام في رسالة إلى جمهوره إنه بصحة جيدة “مافيش حاجة، أنا كويس والحمد لله”. ورداً على سؤال: كيف يعيش عادل إمام؟ قال: “لديّ عزبة وبيتي أعيش فيه مع أولادي وأحفادي وسعيد جداً الحمد لله وفرحان بيهم وهما فرحانين بيّ”.

كما تحدث عادل إمام عن جديده في المرحلة المقبلة، وحول استعداده لفيلم “الواد وأبوه” قال: “لا، لسه شوية وهنبتدي، هو في طور الكتابة حالياً”.

وكان موقع “مصراوي”، نشر تصريحا لعصام إمامقال فيه: “أنا لسه سايب عادل من نص ساعة بعد ما قعدت معاه 3 ساعات، اتكلمنا في حاجات كتير وضحكنا.. القعدة مع الزعيم لا تخلو من الضحك”.

وأضاف: “عادل قالي إنت ليه يا عصام بترد عليهم.. قلت له لازم أرد لأنهم بيقولوا إنك مصاب بألزهايمر.. فقالي ما هما موّتوني قبل كده 5 ولا 6 مرات، فهنرد نقول إيه”. وانتهى المنتج عصام إمام، قائلاً: “جالي مكالمات من دول أوروبية بيطمنوا على الزعيم، وأنا بقول لكل الناس، الزعيم تمام وزي الفل”.

كذلك وفي تصريحات لـ”المصرى اليوم”، قال عصام إمام: “عادل إمام الحمد لله كويس وبخير وأنا مش عارف أقول إيه، ربنا يهدي النفوس المريضة اللي كل شوية بيطلعوا عليه كلام محصلش ولا ليه أي أساس من الصحة”.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى